Nacionalinis Gailestingumo kongresas - tai pirmas kongresas, skirtas Gailestingumo metams paminėti, vykęs gegužės 6, 7, 8 dienomis Vilniuje.

Mes, 16 žmonių delegacija iš Šilalės, norėdami šiame kongrese atstovauti savo miestą - Šilalę, taip pat vykome į Vilnių. Šitokia įspūdinga kelionė buvo nuostabi patirtis visiems keliavusiems. Tik nuvykę, šeštadienį, mes apsilankėme tą dieną vykusiuose užsiėmimuose bei konferencijose. Maitinomės kareiviška koše, popiet kalbėjome Dievo Gailestingumo vainikėlį ir dalyvavome Sutaikinimo pamaldose. Dalyvavome Šv. Mišiose. Vakare, visus pakerėjo vienuolės Kristinos koncertas. Jos balsas pasiekė, manau, visų mūsų širdis. Ji buvo tikras, nuoširdus stebuklas! Nakvojome moterų vienuolyne, kur mus šiltai sutiko pačios šeimininkės.                                                                                                                               Sekmadienio rytą važiavome prie Seimo rūmų norėdami dalyvauti iškilmingoje procesijoje. Procesija driekėsi Gedimino prospektu iki pat Katedros aikštės. Nužingsniavę iki Katedros, dalyvavome Šv. Mišiose, kurias laikė popiežiaus pasiuntinys Pietro Parolin. Šv. Mišios vyko lotynų kalba.                                                                                                                                                                                                   Laisvą laiką taip pat praleidome turiningai. Aplankėme jubiliejines šventoves. Nukeliavome aplankyti Aušros vartų, Šv. Ignoto bažnyčios, taip pat buvome Dievo Gailestingumo šventovėje. Apžiūrėjome ir Vilniaus arkikatedrą, užkopėme ir į Gedimino pilį, kur apžiūrėjome Vilnių iš aukščiau.                    Nuoširdžiai dėkojame tikybos mokytojai D. Šlušnytei už nepakartojamos kelionės organizavimą, vairuotojui Alfonsui už atsargų autobuso vairavimą ir visai linksmai autobuso kompanijai už buvimą kartu!